ETİ BİSKÜVİ İŞ BAŞVURUSU

20 Ocak 1962 tarihinde 22 çalışanı ile birlikte günlük 3 ton gibi küçük bir kapasite ile üretimine başlayan ETİ bu gün 3800'ü aşkın kişiye istihdam sağlayan dev bir kuruluş haline gelmiştir.
Eti Yöneticileri işe alım sürecinde uygun adayları seçmek için aşağıdaki noktaları dikkate alırlar;
Görev yapacağı bölüm içinde yeterli seviyede uzmanlaşabilmek için gerekli ilgi ve araştırıcı niteliklere sahip olması,
Kendine verilen görev ile ilgili olan sorumlulukları tam anlamıyla üstlenebilmesi ve bu sorumluluklarını yerine getirebilmek için gerekli olan inisiyatifi kullanabilmesi,
Kendine ve bölümüne verilen sorumlulukları etkin şekilde yerine getirebilmek için iş arkadaşları ile takım çalışması yapabilmesi,
Diğer bölümlerde görev yapan iş arkadaşları ile etkin iletişim kurabilmesi ve elde ettiği bilgiyi ve tecrübeyi paylaşabilmesi,
ETİ içinde uzun vadeli çalışarak gerek kendisinin gerekse iş arkadaşlarının gelişmesini sağlayabilmesi.
ETİ iş fırsatlarına başvuru yapmak için buraya tıklayınız...

21 YORUM YAPILDI :

  1. Adsız dedi ki...

    MERHABA BEN GAMZE BULUT 1986 ÇANAKKALE HALKLA İLŞKİLER MEZUNUYUM UYGUN DEPARTMANINIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.İŞ DENEYİMİM SATIŞ DANIŞMANLIKTIR. SERTİFİKALARIM:MİLLİ EĞİTİM ONAYLI BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ MİLLİ EĞİTİM ONAYLI DİKSİYON SERTİFİKALARIM VAR. İLETİŞİM:05458480836

  2. Adsız dedi ki...

    merhaba ben 1983 izmir doğumlu E sınıfı ehliyet bakm onr elektirikçiliği mezunu kurumunuzda çalışmak isteyen birisiyim il gilenirseniz çok sevinirim iletişim .05559707980 HÜSEYİN CANIBEK

  3. Adsız dedi ki...

    Merhaba ben CİHAN DEMİRBOZAN 1987 istanbul doüumluyum lise mezunuyum ve sizinle calışmak istiyorum daha önce bi firmada tanzim teşhir elemanlığı yaptım sizinle çalışmak istiyorum
    İLETİŞİM:0543 915 86 31
    0531 578 36 83

  4. fatih şakar dedi ki...

    MERHABA BEN FATİH ŞAKAR 1988 BİLECİK DOĞUMLUYUM.ESKİŞEHİRDE İKAMET EDİYORUM.ÖĞRENİM DURUMUM LİSE TERK.ASKERDEN GELELİ İKİ AY KADAR Bİ ZAMAN OLUYOR.KURULUŞUNUZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.HER HANGİ BİR İŞİ ÇABUK KAVRAYABİLME KABİLİYETİM YÜKSEKTİR.EĞER İLİGİLENİRSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM.İLİGİNİZE ARZ EDERİM İLETİŞİM:05423686845

  5. sevgi dedi ki...

    merhaba ben 1984 afyon doğumluyum.iş deneyimim 4 yıl tekstil, 2 yıl satış elemanı,2 yıl da fabrikada üretim bilümünde çalıştım.işiyle ilgilenen,işine saygılı,disiplinli bir çalışanım.4 aydır evdeyim maaşımı düzenli alamadığım için çıkmak zorunda kaldım.sizinle çalşmak istiyorum.lutfen ilgilerinize arz ederim.işinizde başarılar dilerim.
    İLETİŞİM:02164931489
    CEP:05424236773

  6. mustafa3458 dedi ki...

    merhaba ben mustafa arslan 1982 sivas doğumluyum istanbul k.çekmecede ikamet etmekteyim toplamda 6 sene kuruyemiş dükkanı işlettim eti ile çalışma imkanım oldu kurumunuzda plasiyer olarak çalışmak isterim şöförlüğüm oldukça iyidir insanlarla iletişimimde aynı şekilde gayet iyidir öğrenim durumum şuan açık öğretim lisesinde okuyorum evliyim ve bir tanede 1.5 yaşında kızım var gayet dürüst ve güvenilir kişiliğim var ilgilenirseniz sevinirim cep no : 0536 879 58 09 mustafa arslan

  7. Adsız dedi ki...

    slm ben mustafa eskişejhirden 1986 dogumlu b sınıfı ehliyetim var vakkum makınalarından ve pakeyleme makıneledinde deneyimim ve bilgim mevcut altın gıdada ve cicide çalıstım vardiyalı ve seyahat ngelim yok 5325680374

  8. ibrahim dedi ki...

    merhaba ben 1983 erzurum doğumlu e sınıfı ehliyet lise mezunu kurumunuzda sizinle çalışmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim 05399668008 04423162043

  9. Adsız dedi ki...

    slm ben ali ihsan eskişehirde oturuyorum 1988 doğumluyum askeliğimi tamamladım çalışmayı seviyorum sizinle çalışmak istiyorum

  10. murat ercan dedi ki...

    MERHABA BEN MURAT ERCAN 1988 İSTANBUL DOĞUMLUYUM MALTEPE İLÇESİNDE İKAMET ETMEKTEYİM.KARTAL ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM B SINIFI EHLİYETİM VAR.ASKERLİĞİMİ BİTİRELİ 1 AY OLDU.İŞ YERİ BÜNYENİZDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM İLETİŞİM : 539 5710326
    541 2727515

  11. Adsız dedi ki...

    merhaba ben hidayet meydan konya selçuk üni işletme bölümü mezunuyum askerden yeni geldim b ve g sınıfı eğliyetim var bende kurumunuzda çalışmak isterim iletişim 05067256207

  12. Adsız dedi ki...

    merhaba ben ramazan aktaş 1986 doğumluyum askerliğimi bitirmiş olmaktayım bir alişveriş merkezinde çalışmaktayım lise mezunuyum sizinle çalışmayı çok isterim b sınıfı ehliyetim var ilgilenirseniz sevinirim tel:05546084417

  13. büşra dedi ki...

    mükemmel eti biskuvinin kralı

  14. fırat bakır dedi ki...

    merhaba ben fırat 19 yaşında lise mezunuyum askerlik tecilliyim 2 yıllık marketçilik deneyimimle şirketinizin satış destek bölümünde çalışmak isterim şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim 05457112435

  15. pcd dedi ki...

    Merhaba ETİ calısanları, ben Mehmet Ali MEMİŞ.1988 dogumluyum.Meslek lisesi mezunuyum. Eskısehırde karapınar mahallesinde ikametgah etmekteyım. Daha once paketleme elamanı olarak calıstım. Fabrıkanızda banada iş fırsatı verırsenız cok memnun kalırım.Sizlerden biri olmak istiyorum. Durumun geregini bilgilerinize arz ederim. Hepinize manalı gunler dilerim Gsm: 541 376 36 57

  16. pcd dedi ki...

    Merhaba ETİ calısanları, ben Mehmet Ali MEMİŞ.1988 dogumluyum.Meslek lisesi mezunuyum. Eskısehırde karapınar mahallesinde ikametgah etmekteyım. Daha once paketleme elamanı olarak calıstım. Fabrıkanızda banada iş fırsatı verırsenız cok memnun kalırım.Sizlerden biri olmak istiyorum. Durumun geregini bilgilerinize arz ederim. Hepinize manalı gunler dilerim Gsm: 541 376 36 57

  17. Adsız dedi ki...

    2002 dumlupınar üniversitesi süt ve ürünlerinden mezunuyum uygun departmanda sizinle çalışmak istiyorum .Eskişehirde ikamet etmekteyim.iletişim:02222395536

  18. ozkan dedi ki...

    MERHABA BEN ÖZKAN TETİK 1981 ADANA DOĞUMLUYUM.ESKİŞEHİRDE İKAMETGAH ETMEKTEYİM.ÖĞRENİM DURUMUM LİSE TERK.AMA İŞİ ÇABUK KAVRAR YAPABİLİRİM.KURUMUNUZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM İLGİLENİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM. İLETİŞİM.05448307031

  19. ozkan dedi ki...

    MERHABA BEN ÖZKAN TETİK 1981 ADANA DOĞUMLUYUM.ESKİŞEHİRDE İKAMETGAH ETMEKTEYİM.ÖĞRENİM DURUMUM LİSE TERK. AMA ELİMDEN HER İŞ GELİR İŞİ ÇABUK KAVRARIM.KURUMUNUZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.İLGİLENİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.İLETİŞİM 05448307031

  20. Adsız dedi ki...

    MERHABA BEN HÜLYA 1984 DOGUMLUYUM ANKARA K.ÖREN DE İKAMET EDİYORUM LİSE MEZUNUYUM B SINIFI EHLİYETİNE SAHİBİM 9 YIL OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE ŞİRKETİN GENEL SEKRETERLİGİNİ YAPTIM AMA HER İŞE YATKINIM YAPARIM SİZİNLE CALIŞMAK BANA GURUR VERİR İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM UYGUN GÖRÜLEN DEPARTMANINIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM SAYGILARIMLA

  21. Adsız dedi ki...

    mrhb.ben fahri kayadibi,15/06/1979 tokat/erbaa doğ. orta okul mez.istanbul çekmeköyde ikmet etmekteyim. uzun zaman market sektöründe çlştm. e snf ehliyetim var. şuanda çalışmıyorum.ilgilenirseniz sevinirim. tşkler. tel. 05362701649 iyi günler

Loading...