EK GELİR "AMWAY"



Bir başka ek iş fırsatlarından biri olan "Amway" müşteri portföyüne, sorumluluklarını ciddiye alan bir şirket olarak güven veriyor. Amway satış üyesi olan kişiler ürün katoloğunun yardımı ile yaptıkları satışlardan belirli bir kar marjı ve prim alarak bütçelerine katkıda bulunuyor.

Zinde Yaşam, Güzellik, Dayanıklı Ürünler, Ev Bakım ve Temizlik kategorilerinde ürünler pazarlayan Amway;



iCook™


markalarını bünyesinde barındırmaktadır.

Amway resmi web sayfasından alıntı yaptığımız bilgiler aşağıdadır;

"Doğrudan Satış dünya çapında 100 milyar A.B.D. $ tutarında bir sektördür. Amway dünyanın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biridir ve bütün yerkürede bölgesel ve ulusal doğrudan satış derneklerinin önemli ve aktif bir üyesidir.

Amway bütün dünyada milyonlarca insana arzularını gerçekleştirme fırsatı verdi. Kurulduğu 1959 yılından bugüne kadar Amway 22 milyar A.B.D. $ prim ödedi.
Amway dünya çapında 80 ülke ve bölgede, 3 milyonu aşkın SG aracılığı ile 6.4 milyar dolar (2005 mali yılı) ciro gerçekleştirdi. Amway Avrupa’da 26 ülkede faaliyettedir.

Amway’in ilk ürünü L.O.C. Çok Amaçlı Temizleyici, konsantre biyolojik olarak çözünebilen bir temizleyici ve diğer konsantre Amway ürünlerinin öncüsü olmuştur. NUTRIWAY™ markası ilk pazarlanan multivitamin/multimineral beslenme destek ürünleri arasındadır.

Şirket Sorumluluğunu Ciddiye Alan Bir Şirket!



Amway’in hedefi bütün dünyada çocuklara yardım etmektir. Bu nedenle 26 Avrupa Amway bağlı kuruluşu 2001 yılından bu yana Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu UNICEF’i desteklemektedir.

Amway Fırsatının avantajları

İyi düzenlenmiş iş planı
İşinizin nasıl gelişeceğini siz kontrol edersiniz
Esneklik - ya ek bir gelir veya tam zamanlı bir iş sahibi olun
Üstün kalite ürünler
% 100 tatmin garantisi
Düşük maliyet, düşük başlangıç riski
Stok tutma mecburiyeti yoktur
Asgari ürün satın alma mecburiyeti yoktur"



Amway ile iletişime geçmek için lütfen TIKLAYINIZ...


14 YORUM YAPILDI :

  1. Adsız dedi ki...

    Herkese merhaba. Burada bahsedilen sistemlerden yada başka firmalara ait diğer sistemlerden ek kazanç elde eden arkadaşların tavsiyelerini ve deneyimlerini yazmalarını rica ediyorum. Tavsiye edilen sistemlerden birine üye olmayı düşünüyorum.Teşekkürler

  2. Adsız dedi ki...

    Arkadaşım ben Amway yeni üye oldum. Ürünleri almak satmak zorunda değilsin. İlk etapta üyelik, çanta vs parası 65 YTL, sonra en az bir ürün alarak siteme üye oluyorsun. Ancak ne kadar arkadaşını üye yapabilirsen tabi çalışkan olanlarını ağaç dalı benzeri bir sistemle 1 yılda 950 YTL sabit gelirli bir eleman olabilirsin. Eğer istersen bana mail at. anilmuh@gmail.com

  3. Adsız dedi ki...

    Merhabalar; ben amway üyesiyim. Ürünleri sadece kendime almak için üye olmuştum fakat zamanla kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri tavsiye ettim. Şimdi hem müşterilerim hem de iyi bir organizasyonum var. Çok iyi arkadaşlarım oldu. Bu işi çok seviyorum. Çünkü hem para kazanıyorum, kazanmak isteyene yardım ediyorum. En önemlisi yeni arkadaşlar ve dostlar kazanıyorum.
    Adım Nilgün Benimle görüşmek isteyenler için e-mail adresim: yuknilberil@hotmail.com

  4. Adsız dedi ki...

    merhaba....bende amway üyesiyim ürünleri kendim beğendiğim ve kullanmak istediğim için üye oldum ama zamanla satış yaptığınıza şahit oluyorsunuz ürünler gerçekten kaliteli konsantre ve bitkisel siz satmak istemeseniz bile gerçekten çevrenizdeki herkes bağımlı birer kullanıcı oluyor.. adım derya derya-010@hotmail.com bence amwayle tanışmalısın.

  5. Elmas dedi ki...

    Ürünleriniin hepsinden kullanıyorum mükemmel insan sağlığı açısından son derece yararlı ürünler. Hatta daha önceleri neden bu ürünler ve firmayla tanışmadık diye gıpta ettiğim de oluyor. Siz bakmayın olumsuz yazılar yazanlara, ya rakip firmalardan kişilerdir. Ya da bu işe girip beceremeyen tembel ( tabirimi mazur görün ) arkadaşlarımızdır. tabii ki oturduğun yerden hiç bir iş yapılmaz. Hem ürünler hakkında bilgi almak hemde sistemle tanışmak isteyen arkadaşlar omerby2005@mynet.com adresine yazabilirler.

  6. Adsız dedi ki...

    üye olmak yada amway ürünlerini almak isterseniz kubra.cotur@hotmail.com mail atmanız yeterli..

  7. Adsız dedi ki...

    merhabalar, evet bende ürünlerini beğendiğim ve daha uygun fiyata alabilmek için üye olmuştum ama sistem gerçekten öylesine güzelki zamanla diğer arkadaşlarında bahsettiği gibi hem müşterilerim hemde birbirine gerçekten çok güzel destek veren bir ekibim oldu.Şimdi düzenli bir işim olmasına rağmen günde 1-2 saatimi yada haftada en fazla 8 saatimi harcayarak kazandığım bir ek gelirim var.Bursa dan bilgi almak isteyen, ilgilenen arkadaşlar olursa yardımcı olabilirim,mail atmanız yeterli berna_kurtulus1904@hotmail.com

  8. Adsız dedi ki...

    Merhabalar,bende ilk başta sadece ürün kullanma amaçlı üye olmuştum fakat zamanla satış yaptığınıza ve organizasyonunuzun geliştiğine şahit oluyorsunuz.Fakat sistemi buralarda yazan birkaç cümleyle doğru değerlendirmek çok da mümkün değil.Detaylı bilgi almak isteyen herkese yardımcı olabilirim.
    hc.kurtulus@hotmail.com

  9. havva dedi ki...

    merhaba ben 3 aydır amway organizasyonu içerisindeyim ve asla doğrudan satışta para yoktur insanları kandırıyorlar diye düşünen bir kişiydim ama amway iş planı bu düşüncelerimi değiştirmeyi başardı önce sağlıklı ürünler kullanırım en azından dedim kaybedeceğin hiç birşey olmaması da süper.iş olarak yapıyorum şu an ve gerçekten primler yatıyor hesabıma bu işe başlama amacım ek gelirdi ama zamanla asıl işim olucak eminim çünkü gelirler süper ve gerçek..ben bu işe girdim çok mutluyum herkese tavsiye ederim.HAVVA AKDEMİR. bana ulaşmak bilgi almak,danışmak,isterseniz e mailim bluenes_f@hotmail.com

  10. gülüm dedi ki...

    selam:)) ben sadece bi arkadaşım için üye olmuştum amwaye ve şu an bir şirkette yöneticiyim. üyem yok ama aylık sadece çevremdeki insanlara satarak 250-300 arası ek gelir elde ediyorum. sistem güzel ve basit. ankara dan üye olmak ve ürün almak isteyenler bana mail atabilirler amwayankara@hotmail.com

  11. gülüm dedi ki...

    merhaba ben özel bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum ve arkadaşımın ısrarı ile amway kullanmaya başladım ve üye oldum. sadece satışlarımdan aylık 250-300tl kazanıyorum ve ii bir ek gelir oldu bana. ankara dan üye olmak ve bilgi almak isteyenler amwayankara@hotmail.com

  12. Uğur dedi ki...

    Merhaba.Ben Çiğdem.Amway üyesiyim.Ürünlerin kalitesi kanıtlanmış ve Amway,üyelerine çok güzel kazanaç sağlamaları için iş imkanı sunmuş olan 52 yıllık bir firmadır.Sizlerde aramızda yüksek kazançlar sağlamaya varsanız irtibata geçiniz.
    ugurunlu77@gmail.com

  13. Uğur dedi ki...

    Merhaba.Ben amway üyesiyim.Eğer sizde kazançlı yarınlara varsanız benimle irtibata geçiniz.
    ugurunlu77@gmail.com

  14. Adsız dedi ki...

    merhabalar Amway işiyle ilgilenen para kazanmak isteyen yada sadece ürünlerinden yararlanmak isteyenlere yardımcı olmak isterim.bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz. adile_tarih_pay@hotmail.com