TIENSTURK


İşte yeni bir firma daha...


"TIENSTURK"


Orta asya ve Avrupada başarılı satışlar gerçekleştiren "TIENSTURK", Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'ndan onaylı bitkisel ürün yelpazesiyle network marketing sektöründe oldukça başarılı bir portre çiziyor.


1993 yılında Çin Halk Cumhuriyeti'nde kurulan şirket kendisine bağlı 10 alt şirket ile hızla büyüyen bir pariteye sahip. Alternatif ve bitkisel tedavi arayan kişilerce oldukça rağbet gören ürünleri dünyada milyonlarca kişi tarafından kullanılıyor.


Tienstürk Şirketini incelemek için lütfen TIKLAYINIZ...


Ürünleri incelemek ve satış danışmanı olmak için lütfen TIKLAYINIZ...


5 YORUM YAPILDI :

  1. derya aslan dedi ki...

    merhaba bir tupperware kullanıcısıyım ve şimdi danışmanı oldum ..ürünleri tercih etmemin sebebi öncelikle sağlıklı olması çünkü ürünler vücudumzla uyumlu göz lensleri ,kalp kapakçığı gibi saglık acısından endişe duyurmayacak hammaddeye sahiptir ..ergononmik b-ve kullanışlı olmasıda cabası şıklıgı ise tartışılmaz yani bu ürünlere sahip oldugunuzda bir çok özelliğe sahip oluyorsunuz .evime almak için üye olmuştum şimdi işim oldu ve bundan cok mutluyum ..evden çalışma imkanım var hediyeleride çok güzel:) her konuda destege hazırım ..üyelik ve yardım için mail atabilirsiniz deryaaslan81@hotmail.com (ankara ,istanbul ,adapazarı ,izmit,sakarya ,bolu,düzce )diğer şehirler içinde mutlaka yardımcı olurum ..inanın pişman olmayacaksınız ...bir yerden başlamak lazım diye düşünüyorum her konuda yardıma hazırım ulaşmak için 0535 590 64 31 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz

  2. derya aslan dedi ki...

    merhaba hanımlar 36.cı hafta kit çantamız 50 lira!!!! 10 parçadan oluşan çantamız çok cazip bu fırsatı kaçırmamanızı tavsiye ediyorum üye olmak için 0535 590 64 31 numaralı telefondan bana ulaşabilirsiniz derya aslan

  3. derya aslan dedi ki...

    merhaba hanımlar tupperwarede 36.cı hafta kit çantası 100 deil 50 liraya düştü dürüst bir grup lideriyle çalışmak hediyeler kazanmak için 0535 590 64 31 nolu telefondan deryaaslan81@hotmail.com mail adresinden bana ulaşabilirsiniz. 10 parçadan oluşan kit çantamız zeytinyaglık 4lü şeker kaplar su 2.1 oval 1.1 damla1.5 prenses tacı mega şek şek eko tip top sürahi tini mini 1.6 antartika 1.3 ürünlerinden oluşuyo bunlara sahip olmak için bana ulaşmanız yeter ..

  4. rabis dedi ki...

    ARKADASLAR MUJDE 45 HAFTA KIT CANTASI SADECE 39 TL SIRF BUYUZDEN BILE UYE OLUNABILIR COK KAZANCLI VE KARLI IS ICIN HADI BASVURUN VE HOSGELDIN HEDIYELERI UYELIK HEDIYELERI SIZI BEKLIO YAPAMAZSANIZ BI AY ICINDE KIT CANTASINI IADE EDBILIRSINIZ HADI ULASN BANA 0554 569 69 32 CAGRI YADA MSJ ATMANIZ TERELI rabis_hatice@hotmail.com

  5. rabis dedi ki...

    arkadaslarrrr kıt cantası fıyatııı dustuuu 39 tlye tupperware kullanıcısıyım ve şimdi danışmanı oldum ..ürünleri tercih etmemin sebebi öncelikle sağlıklı olması çünkü ürünler vücudumzla uyumlu göz lensleri ,kalp kapakçığı gibi saglık acısından endişe duyurmayacak hammaddeye sahiptir ..ergononmik b-ve kullanışlı olmasıda cabası şıklıgı ise tartışılmaz yani bu ürünlere sahip oldugunuzda bir çok özelliğe sahip oluyorsunuz .evime almak için üye olmuştum şimdi işim oldu ve bundan cok mutluyum ..evden çalışma imkanım var hediyeleride çok güzel:) her konuda destege hazırım ..üyelik ve yardım için mail atabilirsiniz 0554 569 69 32
    rabis_hatice@hotmail.com mutlaka baslayın cagrı atmanız yeterlı ben ararım sızı