ULUSOY OTOBÜS GRUBU



İletişim

Merkez : Basın Ekspres yolu Cemal Ulusoy caddesi Ulusoy Tesisleri 34530 Yenibosna / Istanbul Telefon : 0212 696 96 00 Faks : 0212 693 33 06 e-mail : musteri@ulusoy.com.tr


Şube ve acentelerin iletişim bilgileri için lütfen "Bilgi Merkezi" sayfamıza bakınız. Call Center ;Online sistemimiz Call Center'la desteklenerek müşterilerimize daha kolay rezervasyon sağlamaktadır. Call Center özel olarak eğitilmiş uzman kadroyla hizmet vermektedir. Call Center'a müşterilerimizin daha kolay ulaşabilmeleri için Türkiye'nin her yerinden bu numarayı arayarak Call Center yardım masası ve rezervasyon hizmetleri sağlanmaktadır.

Türkiye'nin her yerinden aynı numara ile İletişim teknolojilerindeki gelişmelere paralel olarak müşterilerimizin CEPTEN - CEBE daha ekonomik görüşme imkanı yaratmak için GSM hatlarımız devreye sokulmuştur.


Turkcell : 0532 444 1 888 Vodafone : 0542 444 1 888


Halkla İlişkiler ; Halkla İlişkiler Departmanımız yolcularımızın istek, öneri ve şikayetlerini değerlendirmek, sorunlarını çözmek, ayrıca talep ettikleri konularda bilgilendirmek için hizmet vermektedir.

Her türlü şikayet, görüş, öneri ve dilekleriniz için:


Halkla İlişkiler Telefon 0212 . 693 71 71 Halkla İlişkiler Faks 0212 . 693 33 06 . E-mail Adresimiz: mailto:musteri@ulusoy.com.trİnsan Kaynakları ; mailto:ikaynaklari@ulusoy.com.tr

3 YORUM YAPILDI :

  1. Adsız dedi ki...

    ulusoyda çalışmak istiyorum15.02.1967 doğumluyum 24yıllık ağır vasıta şöförüyüm kendi işimde iflas ettim çok yüklü bağkur borcum var yıllarca otobüscülük, tırcılık, kamyonculuk yaptım ulusoyds çalışan arkadaşlarım var istediğiniz kadar referans verebilirim artık sigortalı düzgün bir işim olsun istiyorum borçlardan zor durumlar yaşıyorum ve ulusoya saygılarımı sunuyorum. Ekrem KILIÇ Tel:05322525502

  2. Unknown dedi ki...

    25/03/88 doğumluyum üniversite turizm işlt ve otelcilik yüksekokulu mezunuyum ulusoyda çalışmak istiyorum. call center veya halkla ilişkiler bölümünde çalışmak isterim
    mail. adresim: enigma.kou@gmail.com
    saygılarımı sunuyorum

  3. Adsız dedi ki...

    ulusoy da şöför ihtiyacı var ise çalışmak istiyorum.ikametgahım denizli merkez 1961 doğumluyum.halen x firmasın da otobüs şöförüyüm.selam ve saygılarr ..abbas filiz 05325603361