YAPIKREDİ BANKASI İŞ BAŞVURUSU

Yapı Kredi Bankası, secretcv.com aracılığıyla personel alımı yapmaya devam ediyor.
Aşağıdaki linklere tıklayarak başvurunuzu yapabilirsiniz.


1-Senior Investor Relations Analyst İstanbul Avrupa
2-Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yetkilisi İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu
3-Çağrı Merkezi Yetkilisi İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu
4-Perakende Bankacılık Yönetmen Yardımcıları
Tunceli Trabzon Tokat Şırnak Sinop Siirt Ordu Muş Mardin Malatya K.Maraş Giresun Gaziantep Elazığ Diyarbakır Bingöl Bayburt Batman Ardahan Ağrı Adıyaman Adana İstanbul Avrupa İstanbul Anadolu
5-DOGRUDAN SATIŞ TEMSİLCİSİ
SamsunİzmirBursaAntalyaAnkaraAdanaİstanbul Avrupaİstanbul Anadolu
6-Human Resources Generalist İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu
7-Part-time Gişe Destek Yetkilisi İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu
8-Gişe İşlemleri Yetkilisi/Yetkili Yardımcısı İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu
9-Genel başvuru Türkiye Geneli

53 YORUM YAPILDI :

  1. başak dedi ki...

    sayın :YAPIKREDİ bu işbaşvurusu ne zaman gecerli (yıl olarak) ve sınav olacak mı ne zaman bunun hakkında bilgi verirseniz sevinirim ...

  2. buket dedi ki...

    sayın;YAPIKREDİ iş başvurularınızda halkla ilişkiler mezunu / eğitimine devam edenler neden tercih sebebiniz değildir.bilgi verirseniz sevinirim...

  3. hasimosi dedi ki...

    ben istanbul üniersitesi fransiz dili ve edebiyati 4.sınıf öğrencisiyim ve bankada part time olarak çalışmak istiyorum, daha önce otalde ve bazı hizmet kurulularnda insan ilişkileri departmanı yoğunluklu çalıştım,ve bu alanda kendime güeniyorum beni yönlendirirseni çok sevinirim.

  4. Adsız dedi ki...

    mrb ben işbaşvurusunda bulunmak istiyorum yüksek okul mezunuyum 2 yıllık çalışmak istiyorum bölümüm işletme cvp yazarsanız sevinirim

  5. Adsız dedi ki...

    slm ben hatice yüksek olkul mezunuyum 2 yıllık bankanızda çalışmak istiyorum cevabınızı bekliyorum

  6. Adsız dedi ki...

    merhaba bilgisayar teknolojisi ve programlama bölümü mezunuyum office programlarına hakim demişsiniz sadece bir şartı sağlamak yeterli mi?...

  7. Adsız dedi ki...

    Ben faruk bayhan Lise mezunuyum. KPSS den 72 puan aldım ve silahlı güvenlik sertifikam var.Aydın/Nazilli'de ikamet etmekteyim.27 yasındayım.Nazilli'deki şubeniz de iş imkanı sağlarsanız sevinirim. e-mail adresim fevzi_09_95@hotmail.com
    haber verirseniz memnun olurum...

  8. Adsız dedi ki...

    FATMA
    sayin :YAPIKKREDI is basvurusunda bulunmak istiyorum.Ben dumlupinar universitesi muhasebe bolumu muzunuyum ve bankanizda calismak istiyorum.Bilgi verirseniz sevinirim.

  9. Adsız dedi ki...

    gazi üniv. hacıbektaş veli myo. işletme bölümü mezunuyum ve aof işletme 3,den devam ediyorum. bankanızda görev almak istiyorum bilgi verirseniz memnun olurum...

  10. Adsız dedi ki...

    sayın:YAPIKREDİ ben bir çok başvuruda bulundum ben sizinle çalışmayı çokkkkk istiyorum ama nasıl kendimi kanıtlamam gerektiğini bilmiyorum şubelerinizde hangi koşulda olursa olsun çalışmaya hazırım yardımcı olursanız sevinirim.

  11. aysegul dedi ki...

    ben ikinci sınıf işletme öğrencisiyim myo mezunuyum yapıkredi işbaşvurusu ne zaman başvuru olduğu zaman beni yönlendirirseniz memnun olurum...

  12. Adsız dedi ki...

    ben nuray... 4 yıllık iktisat mezunuyum. çeşitli alanlarda çalıştım. spk sınavına girdim.kendime güveniyorum ve sizinle çalışmak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. ilginize şimdiden teşekkürler.

  13. Adsız dedi ki...

    TİCARET MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM.BİLGİSAYARLI MUHASEBEDE 5YILLIK DENEYİMİM VAR SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM İSTANBUL AVRUPA YAKASINDA OTURUYORUM.(nurgulor@hotmail.com)

  14. Adsız dedi ki...

    ben kemal muhasebe mezunu 4yıllık tercubem var bılgısayar sertıfıkam varcalışmak iştıyorumşimdıden teskurler

  15. Adsız dedi ki...

    merhaba ben melike 4 yıllık kamu yönetimi mezunuyum yapı kredi bankasının 2008 ekim ayında yapmış olduğu sınavı kazanmış olamam rağmen halen alım için çağrılmadım prosedür mü böyle işliyor yoksa kriz mi etkili oldu da alımlar ertelendi bir açıklama yapan olursa çok sevinirim.

  16. Adsız dedi ki...

    canan
    Merhaba,ben 4 yıllık grafik tasarım mezunuyum.6 yıllık özel sektör iş tecrübesine sahibim.Bankacılık sektörüne sizinle tanışmaktan büyük mutluluk duyarım.Antalya'nın hangi ilçelerindeki şubelerinde alım yapılacaktır öğrenmek isterim.

  17. Adsız dedi ki...

    merhaba adım aysel budak bende sizin şubelerinizden birinde çalışmak istiyorum eger banada imkan saglanırsa sevinirim.
    kriz yüzünden bende magdurum ofüs içi temizlik ve çay işlerine bakarım bu konuda büyük firmaarda deneyimim var hbrinizi bekliyorum saygılarımla.irtibat tel.0546 632 92 36 izmit ve yakın şubeler için

  18. ilksen dedi ki...

    sayın YAPIKREDİ,Manisa Celal Bayar Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Bankacılık ve Finans bölümü 3.sınıf öğrencisiyim.Manisa şubelerinizden birinde görev almak istiyorum. 05388184733
    ilksen KIRLI

  19. Adsız dedi ki...

    Sayın YAPIKREDİ Ben cumhuriyet Üniversitesi iktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme 3. sınıf öğrencisiyim ve sivasta ikamet etmekteyim. Bilgisayar ve ingilizce sertifikam var ve 21 yaşındayım.Bankanızda çalışmak istiyorum.bilgi verirseniz sevinirim. Adım Sibel SELVİ e-posta adresim Sbll_58@hotmail.com

  20. Adsız dedi ki...

    sayın:YAPI KREDİ bankası 12 yıl polıs memuru olarak görev yaptım güvenlık kımlık kartım var sılahlı güvenlık görevlısı olarak ış ıstıyorum

  21. Adsız dedi ki...

    merhaba ben 4 yıllık iletişim fakültesi mezunuyum. ekim ayında yapmış olduğunuz sınava girdim ve kazandım ancak sonrasında hiçbir şekilde geri dönüş olmadı işe alım süreciniz bu şekilde mi yoksa kriz nedeni ile mi alım yapılmıyor. bilgi verirseniz sevinirim...

  22. Adsız dedi ki...

    sayın: YAPIKREDİ ben 2 yıllık bankacılık bölümünden mezunum yapıkredi bankasında çalışmak istiyorum sınavlarınızın ne zaman olacağı hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden tşk

  23. merwe dedi ki...

    ben sakarya üniversitesi bankacılık bölümü öğrencisiyim 2009 yaz döneminde bankanızda staj yapmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.. merwe

  24. Adsız dedi ki...

    arhavi sercan..sayın yapı kredi bank. gönderilen yorumları okudum aslında bir çok yazacak konu varken susmak zorundayım .çünkü:2 yıllık,4 yıllık mezunlar yüksek lisan lılarr.. kımler basvurmamıskı bellıkı cvp alamamıslar ben evli iki çoçuk sahibi 1985 doğumlu muh. bölümü lise mezunu muhasebe konusunda belge sertifika destekli deneyimli eleman olsamda direk es geçeçeğinizi biliyorumm çünkü evli ve çoçuk sahıbıyım ben üstüne basarak bunların bana engl teskil etmediğini söylesemde is verenler direk ekarte ediyorlar..peki benimm ayakta durmaya hakkım yokmuuuuu???

  25. gökhan dedi ki...

    selam sayın :yapıkredi bankanız bünyesinde çalışmak üzere iş başvurusunda bulunmak istiyorum.ben endüstri meslek lisesi bilgisayar/ yazılım bölümü mezunuyum ilgilenirseniz sevinirim 0543 859 13 31 gaziantep

  26. Adsız dedi ki...

    SAYIN YAPIKREDİ, GAZİÜNİVERSİTESİ MUHASEBE MESLEK YÜKSEK OKUL MEZUNUYUM. BANKANIZDA GÖREV ALMAK İSTİYORUM. BİLGİSAYAR İŞLETMENLİK SERTİFİKAM VAR.

  27. Adsız dedi ki...

    sayın:yapıkredi 2 yıllık myo maliye mezunuyum.bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmak istiorum

  28. batuozlem dedi ki...

    sayın YAPIKREDİ yetkilileri bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum.iş tecrübem var ama başvurum kabul edilmedi yaşım 1 yıl geçmiş olduğu içinmiydi anlamadım lütfen email adresime cevap yazarsanız sevinirim

  29. zekâi dedi ki...

    merhaba Zekâi Özdemir Antalyada oturuyorum silahlı özel güvenlik sertifikam var,askerliğimi şırnakta özel tim olarak yaptım,Üniversite terkim.Antalyada bankalarınızdan birinde çalışmak istiyorum

  30. nurgül dedi ki...

    SLM YAPIKREDİ AİLESİ ANTALYADAN NURGÜL BEN BANKACILIK VE SİGORTACILIK MEZUNUYUM BİLGİSAYAR SERTİFİKAM VAR VE DAHA ÖNCE BİRÇOK YERDE ÇALIŞTIM OLDUKÇA SOSYAL BİR KİŞİYİM SİZE KATILMAK İSTİYORUM EĞER BENİ KABUL EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM DEĞERLENDİRMELERİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:))

  31. arife dedi ki...

    slm yapıkredi karadeniz teknik üniversitesi muhasebe bölümünden bu yıl mezun oldum.antalyada oturuyorum ama bankalarınızn herhangi bi şubesinde calışmaya hazırım..benim için bankanızda calışmak ve bankanızda görev almak önemli.iletişimm kuvvetlidir güler yüzlü disiplinli ve aktif biriyim.bilgisayar sertifikam var ofis programından anlarım.eta muhasebe programıda bilmekdeyim .şuan ingilizce öğrenmek için ve ileri seviyede ingilizceye sahip olmak için cabalıyorumm..tercih ederseniz sevinirimm:)

  32. Adsız dedi ki...

    sayın yapı kredı bankası 24 yasında lıse mezunuyum sılshlı ozel guvenlık sertıfıkam var b sınıfı ehlıyeımde var adana ve cevresınde yenı acılacak veya guvenlık elemanına gerek varsa lutfen bana ulasırmısınız. son__italyan@hotmail.com

  33. Adsız dedi ki...

    sayın.YAPIKREDİ ben erhan aydın 1980 doğumlu silahlı özel güvenlik görevlisiyım.bünyenizde görev almak isterim saygılarımla.e-posta.erhan3440@hotmail.com.cep.0538 214 35 40

  34. Adsız dedi ki...

    mrh ben iki yıllık işletme mezunuyum iş başvurusunda bulunmak istiyorum cvp yazarsanız sevinirim 27 ağustos 2009 perşembe 10.46

  35. merhaba dedi ki...

    mrb ben iş başvurusunda bulunmak istiyorum.ismim erhan aydın 1980 doğumlu giresunluyum.silahlı güvenlik görelisiyim yapı kredi ailesiyle calişmaktan onur duyarım.cep)0538 214 35 40 e posta)erhan3440@hotmail.com

  36. üzeyir gülaştı dedi ki...

    slm ben üzeyir GÜLAŞTI 2 yıllık meslek yüksek okulu bil.tek.prog.bölümü mezunuyum ve suan dısardan 4 yıllıgı bıtırmek uzereyım sızın bankanızda calısmaktan onur duyarım lutfen cevabınızı beklıyorum TEL:05442049797 EV:03628321791

  37. mehtap dedi ki...

    mrb ben hatay dörtyoldan mehtap.anadolu üniversitesi bankacılık ve sigortacılık bölümü öğrencisiyim.erzine yapı kredi şubesi açılacak diye duydum.bankanızda çalışmak istiyorum.bilgisayar sertifikam var.diplomamıbile bugün aldım.bilgilerim yeni.teşekkürler,kolay gelsin..

  38. hulyam1989 dedi ki...

    sayın yapı kredi meslek yüksekokulu bankacılık bölümü mezunuyum.mersin de oturuyorum.subelerinizden birinde çalışmak istiyorum

  39. hatice0789 dedi ki...

    sayın:YAPIKREDİ ben turizm ve otel işletmeciliği mezunuyum ayrıca açıköğretim 4. sınıf öğrencisiyim kpssp93 puanım 81.262, iyi derecede ingilizcem var,bankanızda çalışmak istiyorum yapmam gerekenleri bildirirseniz sevinirim ilginize şimdiden teşekkür ederim.

  40. merhaba dedi ki...

    ben erhan aydın 29 yaşında 179 boyunda 80 kilo özel silahlı güvenlik görevlisiyim işimde tecrübeliyim CEP NO:0538 214 35 40
    E POSTA:erhan3440@hotmail.com

  41. ntgnr dedi ki...

    2008 yılında yapı kredi sınavına katıldım ve sınavı başarıyla geçtim.daha sonra banka tarafında 2 defa mülakata çağırıldım.mülakatları da başarıyla geçtiğim ve en kısa zamanda yerleştirmemin yapılacağı tarafıma bildirildi.ancak aradan 1.5 sene geçmesine rağmen hala yerleştirmem gerçekleşmiyor.izmir de oturuyorum,4 ay önce istanbul bölge müdürlüğünden tekrar arandım cv min aktif durumda bekletildiğini,yerleştirmemin en kısa zamanda gerçekleştirilceğini yenilediler.ancak ben en kısa zaman kavramını mı bilmiyorum,yoksa ykb den herhangi bir torpilim olmadığı için bu kısa zaman bana böyle mi işletiliyor???

  42. gulnazgulhan dedi ki...

    GÜLNAZ GÜLHAN...sayın yapı kredi 1988 doğumlu ankarada ikamet etmekteyim süper lise mezunuyum anadolu üziverstesi iktisat fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim (uzaktan eğeitim) banzkanızda herhangi bir alanda çalışmak istiyorum

  43. Adsız dedi ki...

    gulnaz gulhan..sayın yapı kredi 1988 doğumuyum süper lise mezunuyun anadolu ünivesrtesi iktisat fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim (uzaktan eğitim) herhangi bir alanda bankanızda çalışmak istiyorum

  44. Adsız dedi ki...

    sayın yapı kredi anadolu üniverstesi iktisat fakültesi ikinci sınıf öğrencisiyim uzaktan eğitim ankarada yaşıyorum 1988 doğumluyum bankanzda çalışmak istiyorum

  45. gulnaz dedi ki...

    gülnaz gülhan..1988 ankara doğumluyum ankarad yaşıyorum anadolu üniversitesi iktisat fakültesinde 2.sınıf öğrencisiyim bankanızda herhangi bir alanda çalışmak istiyorum

  46. Unknown dedi ki...

    Ben iktisat fakültesi lisans mezunuyum yeni ve bir çok sertifikalarım var eğitimlerim uzmanlık eğitimlerimde dahil.ingilizce eğitimimde war.iş başvurusnu nerden ypabilirim.bilen var mı acaba

  47. muhammed dedi ki...

    muhammed yüksek okul mezunuyum elimde özel güvenlik kimlik kartım var istanbul avrupa yada anadolu yakasında bulunan herhangi bir şubesinde çalışmak istiyorum acil işe ihtiyacım var beni değerlendirirseniz sevinirim

  48. Adsız dedi ki...

    merhaba ben fatoş,lise eşit ağırlık bölümünden ve olgunlaşma meslek lisesindende resim bölümü mezunuyum...şuan kurumsal bir şirkette kasa personelliği yapıyorum ama yapıkredi gibi büyüyen ve ileriye dönük hedefleri olan bir bankada çalışmak onur verici olur benim için...diyarbakırdaki şubeye cv bıraktım inşallah sonucumun iyi gelmesini temeni ediyorum...keyifli çalışmalar

  49. Adsız dedi ki...

    SAYIN YAPIKREDİ,ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ BANKACILIK VE GİGORTACILIK MEZUNUYUM.BANKA KONUSUNDA DENEYİMLİYİM.HEM DEVLET BANKASINDA HEMDE ÖZEL BANKADA STAJ YAPTIM.BANKANIZDA GÖREV ALMAK İSTİYORUM..SAYGILARIMLA..

  50. Adsız dedi ki...

    biz iki arkadaş bankacılık ve finans 2. sınıf öğrencisiyiz. biz de başvuramıyor muyuz ?? ikinci sınıf öğrencilerine nazaran gayet de bilgili olduğumuzu düşünüyoruz :).ki zaten aranan kriterlerde halkla ilişkileri iyi olan ve bilgisayar programları konusunda iyi olanlar diyordu.

  51. Adsız dedi ki...

    sayın yapıkıredı ben 25 yasındayım güvenlık belgem var iş ilanı verırsenız sevınırım ben aynı zamanda lıse menzunuyum berzan21210@hotmail.com

  52. Adsız dedi ki...

    merhaba yapı kredi ben mersinde ikamet etmekteyim ismim merve AKKAYA recep tayip erdogan universtesi findikli myo işletme yönetimi bölümü bitirdim bu yil aciKtan ucuncu sinifa devam edecegim bigisayar ve bilgisayarli muhasebe sertivikalarim var ayrica logo ve eta programlari kulanmasini biliyorum bir cok is yerinde caliştim hepsi okulum oldugu icin kısa donemli oldu simdi yapi kredide calişmak istiyorum. simdiden tesekkurler (05321518390-05425077808-05359710479)mersinli-53@hotmail.com

  53. didem dedi ki...

    didem
    marmara universıtesı bankacılık ve sıgortacılık okudum 2 yıllık mezunum ve dısardan ısletme okuyorum tam gun calısmak ıstıyorum